Ta mOh laH sOmbOnG2 ,, Ta ElOK LAh ,,





~ hai korang ,, dah lame aq ta dok bercerita kat sini an ,,
BTW ,, aq ta dew wt pape hari nieyh ,, aq nak ctew sikit nieyh ,,
mengenai SOMBONG ,, ~ isk ta moh lah sombong2 ,, ta elok lah ,,
nanti kang dgn sombong tu ,, baik2 cantik n hensem ,, ha ! terus hilang semua tu ,,
korang nak kew ,, ta mau kan ,, so tak moh lah sombong2 ,,
alah ,, lau sombong pon korang dpt pew ,, ta dpt pew pon ,,
satu ag ctew ,, SENYUMAN ,, hayoo ,, nak senyum pon susah kew ,,
kan senyuman tu satu sedekah ,, so senyum lah yew kawan2 ,, korang kan CUTE ,, so
ta salah kan kalau nak senyum ,, mulai sekarang senyum lah ye ,, !! hehehe ~


owkey lah babai ,, ta thu nak ctew pew ag ,,  hiihihiihhihi ,,
SUKA ENTRY INI , FOLLOW LAH SAYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan