aktiviti aku cuti sekola ! !





hye ,, u all ,, today i want story ,, acticle title above ,, hehe ,,

u all know that what i do during the school holidays ,, hehe ,, i surf the internet works , neat houses , much is yet , but there is one thing i must do , my art education teacher , MR HISYAM , tell us of all learnto draw , because i take the subjeck of art education options ,, hehe ,, you'll show me state that i have been painting drawing , haha ,, funny very  haha ,, not with standing Poster studying painting ,, hehe


TERJEMAHAN AYAT DIATAS :))

hai ,, korang ,, hari nieyh aku nak cerita ,, pasal tajuk yg tertera diatas ,, hehe ,,


korang  tahu tak apa yang aku buat cuti sekolah ,, hehe ,,  kerja aku melayari internet , kemas rumah  , banyak lah lagi ,, tapi ada satu benda yang aku kena lakukan ,, cikgu pendidikan seni aku ,, ENCIK HISYAM ,, suruh kita orang semua belajar melukis ,, sebab aku ambil subjek pilihan pendidikan seni  ,, hehe ,, nanti aku tunjuk kan LUKISAN yang aku telah lukis ,, haha ,, kelakar sangat ,, hahha ,,, walauapapun aku dah belajar melukis , hehe ,, 

okk ,, now aku nak tunjuk kan LUKISAN akuu ,, :))





LUKISAN NO 1


LUKISAN NO 2


LUKISAN NO 3


LUKISAN NO 4



LUKISAN NO 5


LUKISAN NO 6


LUKISAN NO 7


LUKISAN YG TELAH DIGABUNGKAN ,, 


OK NIEYH NAMA AKU ,, hehe ~



okk ,,  last completed the pic that i uploaded earlier ART ,, hehe ,, u all see the funny pic's right , hehe ,,


TERJEMAHAN AYAT ,  :))

okk ,, akhir nyew siap juga aku uploand pic yang aku LUKIS tadi ,, hehe ,, korang tengok kelakarkan pic tu ,, hehe ,, :PP


#okk ,, akhir kata ,, semoga korang terhiburr ,,, yee ,, 
nieyh lah kejer cuti skola aku ,, haha ,, k babai ,, muaxxx ,, :))



SUKA ENTRY INI , FOLLOW LAH SAYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan