hyeep ,, korang ,, hari nieyh ,, nak ctew pew aek ,, ta thu laa ,, HEHE ~ 
yg pasti ,, hari nieyh aku adew buli seseorang ,, HEHE~ nme dak kecik nieyh ,, 
HAIKAL ,, comel tau dia ,, tapi syg ,, NAKAL ,, HEHE ~ alah ,, biasa lah budak kecik ,, 
semua mcm tu kann ,, HEHE,, tp dia nieyh kan ,, memang suka bergaul dgn dak2 REMAJA ,, HEHE ~ 
sampai aku pon dia angap KAWAN ,, hahha ,,  hari nieyh ,, paling banyak dia NAGIS ,, HUHU ~ 
dak kecik SORY yee ,, daa nagis2 tu ,, aq pujuk dia dgn mengunakan CAMERA abg aku ,, HAHA ~ 
nasib baik laa abg aku ta deww ,, HEHE ~ aku snap2 laa pic dia ,, sat ag aq tunjuk kan  ,, HEHE ,, ~
*daa syok2 main CAMERA tuu ,, tetiba!! jeng2 ,, HEHE ~ 

*aku pon daa nak simpan CAMERA tuu ,, dia bole pulak , buat diri dia mcm camera MEN ,, hahah ,, 

*daa aku simpan tuu ,, pas tu dia NAGIS balik ,, HAHA ~ kesiannnn ,, 

*sory budaa kecik , 

#ok ,, now aku nak tunjuk kan pic dia ,, HEHE ~ 


NO 1

NO 2

ME AND si KECIK ,, :))



okkk ,!! tu jeww yg bole aku msok kaann ,, HEHE ~ 
ta lee msok semua ,, HEHE ~ 

#okkk laa korang ,, ta thu nak ctew ape ,, HEHE ~ 
btw ,, thanks bace entry ok ,, HUHU ~ 

*salam sayang dari aku ,, 


#AYAT DIATAS TIDAK DICOPY DIMANA-II PIHAK ,, :))




SUKA ENTRY INI , FOLLOW LAH SAYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan