Keindahan ISLAM

Assalamualaikum wbt :) wahai penghuni-penghuni blogger aku tak tahu nak buat apa cuti sem ni , kerja nyee online 24 hours tapi kekadang boring yang teramat , tak ada patner nak bersembang so hanya mampu update bebukan , bace statement yang kita selama ini tak thu dan bla bla . huhu .. Oriat berbalik semula pada topic aku hari ni KEINDAHAN ISLAM .. #SubhanaAllah .. sekarang yang aku fikirkan dunia semakin tua , aku takut / seram / nak menanggis tengok perangai aku sendiri .. aq tak lah pandai sangat bab agama , tapi aq usaha untuk belajar agama lebih mendalam / lebih jauh :( subhanaAllah .. anytime kita boleh menghadap Ilahi , sudah bersediakah aku ????  ada satu masa itu  aq berfikir , kenapa perangai aku macam ni , kekadang Ok , kekadang macam (tuttttt) :( .. Syaitan sentiasa menghasut dan terus menghasut agar umat islam terus jatuh keriba syaitan .. #Allahuakhbar ..



SUKA ENTRY INI , FOLLOW LAH SAYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan