Miss My Blog :)

Assalamualaikum ,, Ya Allah ,, amat merindui dunia blogger yang beberapa bulan ku tidak update apa-apa .. study kt kemahiran jee tapi busy nyee macam study kt Universiti .. huhuhu .. Oriat , aku dah terlambat ke belum aek nak wish Happy New Year for 2014 .. i hope tahun nie akan lebih baik pada tahun2 yang lepas .. semoga tahun 2013 menjadi kenangan di dalam ingatan , banyak kenangan suka duka yang aku lalui , macam2 pengajaran aku belajar pada tahun 2013 .. akhirnyaa aku bebas daripada umur 17 .. now aq 18 kalau ikut birthday , kalau ikut umur biasa 19 dah .. haha .. sengelll kann :)) but i'm happy 18 dah bole derma darah maklum lah 17 belum lagi . kena genap kan 18 baru bole so now dah 18 ke 19 .. ceh wahhh .. putar beli aku bercerita kann .. happy wehh dapat menaip semula , huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu .. oriat tahun 2013 juga lah akuu berkenal dgn macam2 kawan , macam2 perangai .. suka duka aku lalui . Alhamdulillah , semua masalah dah settle .. hope 2014 aku tak nak pekara yang sama berulang lagi .. maklum lahh baru tahun 2013 aku berkawan dengan semua perempuan .. zaman sekolah member class semua lelaki , student lelaki yang cool tak ada masalah ,even ada masalah tersenyum muka mereka melayan karenah kawan2 perempuan beliau .. i'm so miss so miss my friend .. :( hope korang semua dan aku  menjadi manusia yang berguna dimata keluarga dan juga dimata masyarakat .. #Amin .. Oriat .. 2014 juga aku last sem untuk course yang aku ceburi (jahitan pakaian wanita or sewing women's clothes ) Huhuhuhu ,, course nie 1 tahun saja , aku tahu kejap jee kan .. tapi aku berharap lepas jee aku habis tahap 2 , dapat sambung belajar lagi dan lagi .. nak kuasi kemahiran suatu hari nanti .. hanya itu yang aku mampu untuk ceburi .. Semua pekara telah dirancang oleh yang maha kuasa , aku sebagai hambanya hanya mampu kerja kan rancangan yang telah dirancang .. hope one day aku akan berjaya seperti yang aku idam-idamkan selama ini ..  Banyak perkara yang aku ingin miliki suatu hari nanti , but now aku kena focus apa yang aku ingin kan .. #InsyaAllah .. #UsahaTanggaKerjayaan .. #Bissmillah .. #BelajarBahasaEnglish :)




masalah yang dihadapi pada tahun 2013 mematang kan aku untuk berfikiran positif dan sentiasa senyum even ada problem 

#Smile Always Nur Syaziela :))
#Berkawan lah seramai yang mungkin , iman dijaga :))
#Hope ada salah silap mohon maaf ..
#Assalamualaikum (01/01/2014)



SUKA ENTRY INI , FOLLOW LAH SAYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan